Vilket år 2009 har varit!!

Jag taladr nyss med min bästa Ina i telefon. Det ingår liksom i morgonkaffet på nåt vis.
Jag vet inte hur vi kom in på det men vi konstaterade i alla fall att det snart är nyårsafon och dags att summera 2009.

Så det ska jag ta och göra. För det har verkligen hänt mycket detta året.
Såpass mycket att det inte är lättsummerat. Det är lika bra att börja från början. Januari 2009.

Det var en annorlunda och lite skruvad period i mitt liv. Nästan overklig.
För när 2008 gick över till 2009 så var jag mitt i en karusell som kallades Körslaget.

Det va så året började och eftersom ord är överflödiga och inte räcker till för att beskriva denna surrealistiska händelse så låter jag några bilder tala istället.



En del av kön till audition på Bohusläns muséum.



Uppsjungning i Gröna rummet.



Koreografiövning i Blå salen.



Trötta basar!









I studions kulisser. Innan vi har koreografirep.



Innan sändning... Saker rättas till..



Min älskade älskling/ syster Pernilla (Timon) och jag korkar upp på hotellet.



Det övades koreografi även i bussen.



Backstage... Mats och Patrick visar på ett öppet sinne och lojalitet utanför laget!! Bra där rockers!!



Gulligrisarna intar "the look"!



Innan vi skulle gå på glödande kol!! Dom flesta blev lite förundrade över hur detta skulle gå...  men fokuserade!



Så här blev vedhögen där vi promenerade...



Och mellanfasen var denna...



Påväg till studion från hotellet. Me an sis!



Hairsyle goes wild!! Jag och Johanna.


Fiiiiina sister!



Vi fick massa fina saker av fans. TACK!!! Det förgyllde vår dag!



I sminket. Alla som hade solo blev sminkade där och alla övriga sminkades nere i hangaret.



Johanna!! Hon var "vår" fixare Hon jagade oss mellan alla olika rep och såg till att vi var på rätt ställe vid rätt tidpunkt!! Ingen lätt uppgift!! Sååå go tjej!!



Koreografirep inför kamera i studion.



Mysstund!



I väntan på sändning...



Backstage.



Hallen där publiken väntade.



Ja, det var sannerligen ett äventyr.

Detta får bli del ett i min lilla återblick. Nu ska jag fixa frukost till mitt hjärta och försöka få honom att vakna före kl elva för en gångs skull... Hmm... tonåringar!!!

Frid
//C











Kommentarer
Postat av: Helene..

Tack före att du delade med dig av bildena! De var jätte kul att få se ! Love you <3

2009-12-27 @ 12:42:37
Postat av: Andreas Rönngren

Spännande år! :)

Tack för en trevlig Annandag!

/Kusin Andreas

2009-12-27 @ 20:20:44
Postat av: Gunilla

Gott Nytt År!

Kul o se foton, nyfiken som jag är ;)



Kramar så här i slutet av 2009.

/

Gunilla

2009-12-29 @ 15:07:19
URL: http://sockersaltochcitron.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0