Julshow och förändring

Det har hänt mycket.

Det är en jobbig tid med massa förändringar. Men ofta krävs det förändring för att saker ska bli bra och för att det ska bli en förändring och en utveckling till det bästa.

Jag hoppas att detta kommer leda till det bästa!!

Jag älskar julen men i år känns den tung och inte alls efterlängtad.

Jag jobbar dessutom julnatten. Midnattsmässa. Fast midnattsmässa är så mysigt. Men det innebär samtidigt att jag inte kan vara nära Marcus och min övriga familj i Göteborg och det känns tungt.

Fast jag är övertygad om att julafton ändå kommer bli bra. Jag vet att Marcus och dom andra får en riktigt mysig jul och det är så viktigt och betryggande för mig.

Hmm... tårarna hänger i ögonen. Det är så mycket nu.

Julshowen i antågande och alla problem som måste lösas inför den. Känns lite ensamt. Som Don Quiote som slogs mot väderkvarnen.

Men jag VET att när showen är genomförd så kännd det så himla bra!!!! Det är ju så här det är och jag vet ju att det kommer bli kanonbra!!!!

Är faktiskt lite orolig för min hälsa med. Hjätat strular igen och jag märker det så påtagligt emellanåt. Hostan först och så känns det som om man hade en hel drös med kickboxare innanför bröstet och så blir man alldeles darrig och snurrig.
Men det får jag ta tag i EFTER jul. Nu ska vi minsan ha julshow så det ryker om det!!!!!!

Må Herren välsigna oss riktligt med kraft, mod och tillförsikt!!!

Frid och kram
//Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0