Nattliga tankar

PING! Klockan 2 vaknade jag och trodde det var morgon.

Men nää....

Som den krigare jag är så masade jag mig ordentligt tillbaka under täcket, blundade och tänkte sova.
Den planeringen höll inte så bra...

Hjärtat började träna karate och jag hostade så infernaliskt att det bara va att lägga ner sömnaktiviteterna.

Nu känns det inte så bra faktiskt. Det gör så himla ont när jag andas och det känns som jag har en hel lax-odling innanför bröstkorgen.

Det slog mig också att det är mycket kvar att fixa innan julshowen idag. Allt ljus som inte hanns med igår t.ex. laga rökmaskinen och fixa alla smågrejer. Så ska jag ju faktiskt komma på hur jag ska fixa ljus till alla musiker med... DET blir sannerligen en utmaning - men måste göras. Det underlättar att se noterna!

Ja, detta får läggas i Guds händer. Helt och hållet!!!

Frid
//Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0