Tänker...

Det är på gott och ont att få tid till tankar...

Idag har det varit en lång, tyst morgon. Tankarna har tagit sig fritt spelrum i mitt huvud och inget har kunnat distrahera dem.

Jag tror det är bra samtdigt som det är jobbigt... Man måste möta även det...

Nu har mina tankar vaknat, fått röra sig fritt och rotat sig... Nu ska jag bara resonera med mig själv lite också. Se hur jag ska göra med dom.

Klockan är bara 7. Känns som jag varit vaken i en evighet.

Har ont i halsen och får skylla mig själv eftersom jag sjung bedrövligt mycket igår utan att ta den långa uppsjungningen och nu så.. ja.. Blame it on me....

Hoppas den repar sig innan kl 18. Annars är det ju bara att köra på i alla fall.

Är trött. Jättetrött. Fysiskt och psykiskt!

Men jag ser fram emot showen idag. Bara Gud Fader hjälper oss så ljud och ljus blir bra!!!

Frid och trevlig 4e advent mina vänner
//Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0