Bildligt talat...

Jag laddar för ett inlägg... som behandlar ett lite tyngre ämne. Medans jag sorterar mina tankar så passar jag på att lägga ut lite bilder jag tycker om!!


Fasters Rockstar Alfred!!


Marcus och Alfred - älskar dom så!!

Holger har duschat... det gillar han sisådär...

Denna dan var det GLAD PÅSK -09!!

Håkan Granqvist i kontakt med sitt alterego ...

Marcus och Håkan jammar.

Kolla vad det står på bänken... Marcus i väntans stund!

Ina i full laddning för sommarens Hippiefest! Nice baby!!! Ehh... Pepsodent kanske?

Marcus i full Hippiefeeling!! Flower Power rocker!!

Marcus med fejkjoint och guran i högsta hugg!!

Några andra Hippies!

Dagen då Marcus gick ur 9:an!!!!

Linds och Marcus.

Monica hade gjort en G-klav av blommor till Marcus på avslutningsdagen. Rocker-fin va!!??

Så här underbart har jag det på jobbet!!!
Fina!!

Mamma, jag och pappa!! Älskar dom!

Jag och min gammelmormor Anna

En tavla jag målat som hänger i Uddevalla kyrka. Jag målade den utifrån Psaltaren 150 efter tips av B. Brodén. Psaltaren 150 är lite utav musikernas bibelvers...

Håkan G gör sin bästa snygg-min!

Anna och jag kramas

Marcus - min stolthet - lirar gura på Torpet... 

Mys på Torpet...mitt i skogen... Mohaaaaaaahahahhaha!!!

Jamsession på torpet mitt i natten... Ibland är livet rättvisare än vanligt!!!

Holger - Trött!

Jättetrött...

Ina gör sälen utanför torpet

I svampskogen! Elin och Tindra är på G!

och det gick ju bra! Vi hittade massor!!!!

Tindra och moster visar sina bästa sidor...

... samma sak gällde Elin!

OCH det är viktigt att inte hålla inne på känslorna!!!!

Två fala kvinns!

Älskar dessa tre!!

Pernilla fixar med dukningen hemma hos min pappa

Sedan hittade vi en ros i Helsingör

Ingemar - vi saknar dig!!!

Lillebror Emil har precis blivit pappa till Rockstar Alfred här!!

Marcus och Ina på väg till Liseberg!

Mor och son!!!

Ina äter nåt hälsosamt...

Får reda på hemlighet av Tindra...

Jag älskar denna underbara pojk så enoooormt!!!! Utan konkurrens!!! Mammas stolthet och glädje!!

Jag älskar även dessa små hönor!!

Kräftskiva hos mormor!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0