On Stage - No voice!

Bedrövligt!!

Jag är sur på 2 saker just nu. Först så har jag nästan gjort en repris på igår natt. Jag vaknade 5. 30 av att jag hostade och kunde inte somna om. Så här sitter jag och bloggar och i skrivande stund står klockan på 06.08. Sen har jag ingen röst alls. Nattens hosta och gårdagens rep (med ont i halsen) har tagit ut sin rätt. Värkande stämband och ingen röst. Kul... näpp!!

Det är Stage showcase del 2 idag och jag och Pernilla ska sjunga sola på en av låtarna. Jätteroligt - OM JAG BARA KUNDE  SJUNGA!!

Ser i alla fall fram emot dagen med eller utan röst. Mina älskningar i Glory var så enormt duktiga på repet igår kväll så jag blir tårögd bara jag tänker på det.

Nedan ser ni lite bilder från repet igår.


Pernilla har SOUL tillsammans med  Glory. Vid micken står underbara André och bakaom guran lirar Marcus för fullt!


Marcus började förra vecka i Glory... Underbar kille!!

Älskade vänner. Kvällens solistpar på ena låten som Glory kör!!

Nedan lite olika bilder från igår kväll!!



Nä... nu måste jag sätta på en kanna kaffe!!

Herrens rika frid till er alla
//Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0