Så duktiga!!

Har precis haft första repetitionen med en ny kör med ungdomar från PLUS-gymnasiets musikprogram här i stan.

Det hade blivit något fel  så det dök bara upp 6 tappra brudar. Så jag kallade in min vapendragare Pernilla som fick axla alt-stämmen.

Men kära nån så duktiga dom är!!

Imponerande!!

Det var inget tjafs eller vel och tålamdet verkade vara som gjutet i dem.

Jag hade skrivit ett rätt svårt körarrangemang till den första låten, men trots svåra stämmor så gick det som smort.

Jag är så glad och detta gav mig verkligen massa ny inspiration och energi.

Imorgon är det Glorys genrep och jag känner att detta kommer vi fixa galant!

Kära nån - jag har verkligen världens bästa jobb!!!

Nu ska jag upp till kyrkan igen och rigga upp alla mikrofoner och annat inför sarons Liljors repetition ikväll!!

Frid
//Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0