Så underbart!!

"Det största en människa kan uppleva är att älska någon som älskar en tillbaka"

Ligger mycket i det där...

Längtar oerhört efter min älskling och det känns faktiskt bra att göra det. Längtan kan vara så stort i sig självt och rymma flera bottnar av känslor.

Det första jag tänker på är den jobbiga längtan. Att vilja vara där han är och så går det inte just nu.

Det andra är att längta samtidigt som man vet att den man älskar och längtar efter längtar lika mycket!

Det tredje är att man mitt i sin längtan veta att det inte dröjer länge tills man är tillsammans.

Det är stort och fantastiskt att träffa någon, helt oväntat, som vänder upp och ner på allt jag är och som väcker känslor inom mig som man inte vissta att jag var kapabel att ens känna.

Vi har varit ett par i 6 månader nu och det märkliga är att känslorna bara växer sig starkare och djupare hela tiden.

<3 Jag älskar dig, mitt livs kärlek!! <3

Frid
//Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0