Skandal! Jag har ju glömt att fira en sak!!

Jag lever verkligen i min egovärld just nu...

Har till och med glömt att fira mitt 200:de inlägg här på bloggen.  Detta är ju mitt 205:e inlägg!

Då gör vi detta inlägg till en firarsession!!!

Jag ska hålla tal.

"Kära blogg!. Vi har delat en hel del du och jag. Du skapades då jag påbnörjade en stor förändring i mitt liv. Med hjälp av dig har jag fått utlopp för alla de tänkbara känslor. Jag är så tacksam över att jag har dig. Stundtals när det susat för mycket i säven, så har jag dissat dig... Men det har inte varit för att jag inte bryr mig om dig utan för att det likson inte funnits kraft eller ork... Men du står mig så kär finaste bloggeen min.
Nu ska vi se fram emot en spännande framtid då mycket ska hända. Födelsedagar, nyårsaftnar, årsdagar och så en hemlis... säg det inte till någon... men jag ska ju gifta mig med mitt livs kärlek nästa år... Det kommer du nog inte slippa undan att få bära. Jag är glad att du finns och 204 inlägg talar ju för sig självt! Kram och puss! Från mig!"

FRID
//Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0