Tredje dagen i tystnad

Dag tre av min tystnad...

Intressanta faser man hamnar i.

Jag har hamnat i en osocial fas (den inleddes igår) och med den följer rastlösheten. Jag är så beroende av sociala aktiviteter av olika slag.

Igår höll jag på att implodera av att inte bli förstådd och att inte kunna kommunicera.

Idag har jag hamnat i att tystheten känns trygg, rätt ok faktiskt.

Dom runt mig blir mer och mer frustrerade däremot.

Liv har varit så himla söt när hon själv prövat att vara tyst i omgångar...

De två minsta, Eskil och Liv, talar med dom andra men när dom ska säga något till mig så tystnbar dom och börjar med tecken och kroppsspråk... Rätt kul att se faktiskt.  Så plötsligt kommer dom på sig själva och minns att dom inte alls behöver vara tysta.

Nu ska jag ge mig in i vårkonserten som Sarons liljor ska börja öva på nästa termin.

Jag känner mig lite kreativ faktiskt.

Kom på en idé till en saga också. men den ska jag inte berätta om nu. Den får ni veta när sagan är klar!

Frid
//Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0