Att prioritera...

Just nu funderar jag mycket på vad som är vikitgt bland det viktiga.

Det är svårt ibland att prioritera rätt.

Men vissa saker är enkelt.

Familjen är och förblir det viktigaste av det viktiga! Det är det som är värt att kämpa för... i stormar och i rytande eldhav... ALLTID viktigast.

Mår inte familjen bra så funkar ingenting!

Jag skulle kunna betala svindlande höga priser för att dom jag älskar ska må bra!

Ja... just nu är det detta som rör sig inom mig. Och det kommer alltid vara så!

Jag är välsignad med att dom jag älskar mår bra... Men ibland kan det vara viktigt att bara tänka efter HUR rikt välsignad man är!!!

Det är det jag gör idag!!

Tack gode Gud för det!!

Frid
//Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0