Marcus, min stolthet och hjärtas fröjd!

Dagens andra bloggning!

Hittade lite kul bilder på Marcus, min son och stolthet! Tänk, vilken tur att just jag fick bli hans mamma!!!



Mitt i ett solo! Rock on rocker!!



Marcus går ut 9:an. "Klanen" var på plats och förde mest liv av alla!! Men herregud... Man går bara ut 9:an en gång!! Klart man ska fira det!!!



"Let the sunshine in...!!" Hippiefest på G! Sååå roligt vi hade!!



Älskade vännen Shelli, Marcus och Holger - the hippiedog!



Underbara Pernilla, långhårig Marcus och älskade Ingemar som tyvärr lämnade oss alla i höstas. Vi saknar dg Ingemar!! Håll ställningarna i paradiset nu!!



Marcus och "fasters rockstar" Alfred!



Ja... pussplats minsann...



Våldsam efter avlutningen i 9:an!



The Randoms heter bandet och Marcus sitter bakom trummorna.



Ja... ehh....


Marcus klass på Musikproduktion, Plusgymnasiet Uddevalla



Mer trummor... annan konsert...



..och lite mer trummor...



..och lite gitarr...



Pernilla och Marcus - dödspolare och bandpolare.. Finns en anledning till att dom kallar varandra syskon.. Dom till och med har samma minspel.. Märkligt!! Och dom är sååå fantastisk som duo.



Solosång och solospel



Pernilla, Marcus och Peter Heddelin



Älskar denna bilden. Så himla klockrent och så typiskt Pernilla och Marcus!!!



Lussetåget från 2009. Marcus är tomte just denna dag!



...och rocktomte en annan dag...



Observera Pernilla i bakgrunden... Snacka om att vara "in the rocking mood"!



Polarnas polare sjunger i vanlig ordning!



Yeah!!!



Julgransplundringsblues?



Jag och min älskling!! Jösses va svarthårig jag var då!!! SKÖNT att jag har min vanliga hårfärg nu!!



Åhhh... jag älskar honom så!!!



Ehh.. jaha.. eller...jo.. Äh... varför inte?



En variant utan sallad!

Ja, herregud vilken tur att jag får vara mamma till denna störtsköna snubbe!!

Frid vänner
//Christine



Kommentarer
Postat av: Bibbi

Eftersom jag utgår från att: "allt som händer har en mening/ÄR MENINGEN" så är det inte bara TUR att Du är hans morsa...utan, det är MENINGEN att Du ska vara det!

Och DET kan man väl säga är TUR!!

2010-02-16 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0