In the light!!!

Ja käraste nån va det har fejats i det Larbringska residenset idag!!

Jag började själva processen med att såga granen i beståndsdelar med en brödkniv jag har i (hör och häpna) verktygslådan... Ja, det är ett underskattat verktyg.

Tvättat fönster och varit livrädd för att ramla ner... det är lite högt nämligen.

Nu är ljuset inne i lägenheten igen!! Underbart!! Kan inte beskriva med ord hur ljuvlig det är att kunna se allt man har i ett ljusare skimmer. Allt rött är borta!! Ära vara Gud i höjden!

Nu ska jag kasta mig över köket och göra samma vanvetssprocedur där. Lika bra när ångan är uppe.

Jag kom att tänka på en låt som jag nynnat på under hela städandet... En låt med DC Talk som heter "In the light".

Klicka på titeln så kan du lyssna...

Fridens vänner...
//Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0