Näckajakt!

Idag ska jag rensa hjärnan!!

Jag är trött på att ha huvudet fullt i olika saker som inte är sorterade. Det ska jag ändra på idag!!

Jag är sååå bortskämd med underbara vänner. Så vad är bättre än att sortera sina tankar i samförstånd med dem?

Jag brukar alltid säga att man måste avslöja Näcken innan man kan göra honom oskadlig.

Så ikväll ska vi leta efter alla Näckar som finns... och ta död på varenda en vi hittar!!!

Marcus ska spela in i studio med några vänner och jag är så nyfiken på resultatet - och jag vet att det alltid blir så grymmebra!!!

Men nu ska jag slänga ut granar och allt annat juligt och byta ut det mot ljusare ljuvligheter.
Hopp om att nånstans där framme finns en vår!!!

Vi mår inte bra av allt mörker ute... Vi måste ha ljusets kraft att orka. I detta dunkel kan vem som helst ramla ner i deppigheter och annat jobbigt!!

Bort med all jul och fram med hoppet om vår, sol, värme och energi!!

Nu ska det funderas, resoneras och rensas både i hem och i sinne!!

Frid åt er alla
//Christine Kristyr i fullt bstyr!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Idag skiner solen över vår stad o in i våra sinnen..helt underbart! Eller hur? man blir så pigg o glad.. Ljusterapi från vår Herre.



Bless you massor <3

2010-01-08 @ 14:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0