Slappdag...

Det är inte klokt egentligen... Här sitter jag framför datorn och bara softar samtidigt som jag vet att jag har massor att göra.

Men det handlar om att starta. När jag väl börjat så är jag igång... Men vägen till start är trög idag.

Det är mysigt att höra när Marcus spelar in nya låtar i sitt rum. Nu är det sången han spelar in. Avkopplande.

Soffan är onödigt bekväm just nu... Jag borde fixa allt inför kommande veckan men.. just nu känns det väldigt bra att sitta där jag sitter.

Måste laga massa mat så vi har hela veckan... Måste baka så vi har bröd och bullar. Måste förbereda tvätten och så måste jag mest av allt förbereda mina lektioner imorgon.

Undra vad jag ska hitta på med dom? Jag har mina ideér... men har inte klart detaljerna ännu.

Jaja... jag ska börja med lektionsplaneringarna i alla fall...

Frid vänner
//Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0