Söndagsmorgon utan innehåll

Söndag!

Det är en trött och slapp dag idag... Vaknade i morse och insåg... "Eh... jag är trött redan när jag vaknar."
Fattar inte varför... Eller, jo, det gör jag... Har lite svårt att dra ner på tempot!

Jag fattar inte vart timmarna tagit vägen denna söndag. Vaknade trots allt kl 8 och vips så är klockan 12.

Jag vill gå till Högmässan idag men bara tanken på att stressa och sedan gå hela vägen gjorde att jag hamnade i soffan istället.

Nu ska jag laga käk och sedan ska vi iväg och träffa några helt fantastiska människor!!

Det ska bli roligt!!

Frid
//C


Kommentarer
Postat av: Helene

Helt ok att sitta hemma i soffan en Söndag också.. är ganska säker på att vår Far var där också. Du vet han kan det där med att vara på flerar ställen på en gång.. Puss!!

2010-01-27 @ 09:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0