It´s alive!!!

Ja.. man skulle kunna tro att jag gått av daga för det var på tok för längesedan jag bloggade sist.

Har inte hunnits med dessvärre... Det är trist för bloggandet är den bästa av ventiler och terapier som går att finna för undertecknad.

Nog om detta.

Vad har jag bestyrat med då?

Har jobbat och är i full färd med min höstplanering och det är väldigt, väldigt segt och tråkigt på nästan alla vis och vinklar. Med det måste ju göras.

Jag har länge vetat att jag är en praktiker. INTE en administratör. Men kärajistanes va det blir påtagligt i perioder som dessa.

Midsommar var fantastisk.

Jag, Magnus och Marcus var hos vår vän Jocke och där samlades massa folk i alla åldrar. Det var verkligen en underbar dag på alla de sätt. Det ultimata hade varit om Magnus barn också hade varit med, för det var tomt utan dom, men det kommer en midsommar nästa år också och det ligger en hel sommar framör oss nu och DÅ ska vi hitta på massor tillsammans.

I söndags var jag med och sjöng på den stora ekumeniska gudstjänsten i Folkets park. Lång gudstjänst på över 2,5 timmar men väldigt, väldigt roligt. Det är befriande att sjunga. Carina är en jätteduktig lovsångsledare och trots vår korta reptid så fick hon ihop oss alla i teamet superbra. Dessutom alla dessa fantastiska musiker.
Me like!!
Vi sjöng allt ifrån Bach till rockig lovsång. Jätteroligt och så behövligt!! Jag älskar musiken och kommer aldrig kunna sluta med den!! Aldrig!!

Apropå musik...

Jag har precis startat en underblogg till akryl och den ska bara handla om musik. Det ska bli roligt att skriva och jag har ännu inte bestämt vilket det första bloggämnet ska bli på min musikblogg. Spännande med nya bestyr!

Nope... Nu har jag massa låtar jag måste ändra tonarter på och höstplaneringen vill inte glöra sig självt... trots att jag försökt...

Efter jobbigt jobb så ska jag kramas och pussas på min "Rockstar" Alfred som jag är stolt faster till. Senare ikväll drar vi med oss gitarrer, picknick, volleyboll och vänner till stranden och njuter av livet lite extra några timmar!!

All frid mina vänner och ut i solen med Er, Ni som kan!!!
//Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0