Snabb uppdate...

Fattar egentligen inte varför jag bloggar just nu... Blir bara snabbt svammel och kort uppdatering. Men, men...

Vi är hemma hos Magnus och hans barn och vi har haft en fantastisk helg tillsammans efter skolavslutningar och en stressig period på mina två jobb som nu är ett eftersom mitt vikariat på Fridaskolan slutade i fredags.

Magnus är på Willys och köper grillgrejer. Snart kommer de två minsta av hans barn och då ska vi dra till Hafsten och bada/ grilla. Mysigt.
Marcus ville hem och spela in musik och han var hyfsat tydlig med att, pressa på stranden en halvmolning söndag, inte var något för honom. Trist tycker jag. Hade varit mys att ha med honom... Håller tummarna för att Magnus äldsta dotter vill hänga på i alla fall... Det är roligt om vi får med så många som möjligt för det är sällan vi är alla tillsammans.

Är trött idag... Jättetrött...

Ser fram emot kvällen och mys med Marcus. Vi plarerar att se på Nisse Hults historiska snedsteg och äta mysmat. Sedan blir det nog musik och fortsatt mys. Gött!!

Näpp, du ska jag gaska upp mig och försöka piggna på lite. Man kan inte vara jättetrött på Hafsten.

Frid
// Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0