Det är fredag , sa jag!

Det regnar regn som ser ut att vara släkt med snö ute.

Det är ruggigt och våren har bestämt sig för att regna. På mig! Suck.

Fast när jag talade med Ina i telefone förut så brast hon ut: "Oj, vet du vad jag gör? Jag står och stirrar på en krokus!" Det är bra!
Det är vår!

Fastän det bara var en liten del av en krokus som inte kommer att slå ut på länge. Sak samma. Krokus är en krokus - utslagen som inslagen!

Magnus körde mig till jobbet idag och herregud så älsksam jag är!
Jag har världens underbaraste pojkvän!! Inget snack om den saken. Saknar honom mycket just nu!!

Nu rusade det in en massa underbara elever som jag ska ta hand om så jag får blogga vidare senare!!

Frid till er alla!!
//Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0