Lycklig!

Idag är jag längtsam!

Magnus är i Stockholm och kommer hem igen imorgon. Gud så jag längtar efter honom. Men... samtidigt så känns det bra att längta för man stannar upp och begrundar så bra då.
Det slår mig hur lycklig jag är!!

Obeskrivligt - nästan ogreppbart - lycklig!

Torsdagar är stressiga dagar och denna är inget undantag. Idag vaknade jag när Magnus skulle gå upp, väldigt tidigt, och jag insåg snabbt att jag inte skulle kunna somna om. Därför passade jag på att gosa istället... eftersom älskling åker bort över natten så måste jag ju passa på!!

Dagens konstaterande: Morgonmys med älskling är ett av de bästa som finns att uppleva!!

Några koppar kaffe senare bar det iväg på veckans obligatoriska personalmöte i kyrkan. Idag hade vi stormöte så det var väldigt roligt att träffa dom man inte ser så ofta. Lane Ryrs arbetslag till exempel.

Efter mötet vidare ner till stan och fixa och dona.

Plötsligt ringer mobilen och det är älskade lillebror Emil.
"Vart är du?" frågade han
"På Kungstorget" svarade jag
"Jag med... vart på torget är du då?" fortsatte Emil

Jag tittade åt sidan och ca 2 meter bort stod Emil och faster "Rockstar" Alfred.

Gud så mysigt det var att få en stund med dom innan den stressifga delen av torsdagen fortsatte...



Hmm... får inte vänt bilden... Så du får vrida datorn om du vill se rättvänt... ;-)

Så mysigt, så mysigt!!!

Sedan så fick jag reda på att intervjun jag gjorde i går morse nu blivit en artikel på Barbados hemsida. Kul!!!

Här kan du läsa om du vill!

Nu har jag precis haft sista lektionen för dagen på Fridaskolan och strax ska jag sadla på mig väskorna och vidare till kyrkan där jag ska skriva klart stämmorna som vi ska sjunga ikväll på Sarons Liljors övning.

Efter notskrivande måste någon form av mat intagas och därefter dags för mässa på Saronhuset. Undra vem som är präst idag!!??

Kl 19 övningen med Sarons Liljor och efter det ska jag och ett gäng vänner till Mortens och lyssna på Mats Ronander. Jag vill inte påstå att jag är särskilt inlyssnad på Ronnanders musik, det är snarare vännerna som lockar för aftonen.

Imorgon en fredagskväll med älsklingen!!! Gud vad jag längtar och älskar!!

Ja.. jag är lycklig!!!

Frid vänner
//Christine


Kommentarer
Postat av: Paula

Ljuvlig liten kille <3

2010-03-28 @ 22:34:45
Postat av: Christine

Jaaa... han är underbar!!!!!!!

2010-03-29 @ 08:57:03
URL: http://akryl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0