Måndagstankar

Vilken helg!!!

Ord finns inte att beskriva. Därför tänker jag inte ens gå in på det något större. För... det är så obeskrivligt!

Svårt att landa!

Byter därför ämne nu....

Igår läste jag ett citat som löd ungefär så här:

" Det är inte fienden som gör människan ensam - utan vännerna"

Så himla bra tänkt.

För det ÄR ju så.

I samma anda finns uttrycket "I nöden prövas vännen".

och inte minst

"Den mest fasansfulla ensamheten är när man känner sig ensam bland människor"

Sant!

Ensamhet är ett problem som blir tydligare och tydligare runt om i samhället,

Det gör så ont att se!

Denna ensamhet!

Överallt.

Vardför fångar människor inte upp varandra?

Jag är så tacksam för mina vänner.

Ni vet så väl vilka ni är.
Ni betyder så otroligt mycket för mig och jag hoppas att ni vet att jag alltid finns här. Alltid!!

Tillsammans vinner vi allt!

Frid till Er alla
//Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0