Måndag... måndag... måndag... måndag... åhhh...

Just denna måndagen är jag bedrövligt trött. Ett stort OH NOOO för det. Helgen har varit underbar och trots att den inneburit lite sömn och väldigt mycket jobb så har den varit minnesvärd och fantastisk.

Dessa älskade konfirmander!!! Kära nån så fina dom är. Jag håller på att samla på mig bilder från helgen. Jag hann inte ta kort själv tyvärr (det retar mig eftersom jag alltid tar massa kort) så jag får förlita mig på att jag kan få lite bilder av konfirmanderna. Jag träffar många av dom idag i skolan så då ska jag passa på att fråga dom.

Jag lämnar helgens konfirmation och lägger allt det krutet på ett särskillt inlägg som kommer inom kort.

Måndag ja... Sitter i skrivande stund och laddar för att börja sätta betygen. Många blir det... Tack gode gud för kaffe!! Både jag och Marcus var mer döda än levande i morse när klockan ringde. Jag snooooozade minst 4 ggr och gick inte upp förän 25 minuter innan jag skulle gå.

Oj.. nu kom en hel drös/ klass med 5:or. Tydligen ska jag öva sång med dom... Hmm... Jasså? Ok då....

Vi hörs senare

Frid
//Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0