Rackarns så rockigt!!

Herrejösses Amalia så trist, tåkigt, boring och bedrövligt tröttsamt det är att packa upp massa lådor med massa bröte i...

MEN

..ibland kan det faktiskt finnas uppiggande saker i.

Till exempel hittade jag ett par rockercoola Butricks-brillor i en av lådorna. För den som inte vet det så har jag och Marcus ett hyfsat respektingivande rekvisitaförråd med allt man kan tänka sig och uppenbarligen hade dessa brills saknats och är nu lyckligt återfunna!

Idag tänkte jag blogga om massa annat, men det hinns inte med. Älskling gav mig ett superbt bloggämne som jag funderar kring och så fort lådor är uppackade och blogglusten funnen så ska ni minsann få läsa hypteser  kring ämnet så ni storknar!

Passar ändå på att skicka ett enooooooormt rungande jättegrattis till Magnus äldsta dotter som fyllde 15 igår.

Du rockar F!

Kära nån... det var många år sedan jag var 15...

Fram tills vi hörs nästa gånga ska Ni få ta del av Me, Myself and I, iklädd rockiga brills!!

Be brave, stay cool!!



Frid vänner!!
//Christine Kristyr I Städbestyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0