Ett oskrivet blad...

En ny dag är här.

En ny, nästan blank dag, som ett oskrivet blad.

Kusin vitamin, Anna, kommer förbi en sväng idag. Välkommet! Hon bor på Öland för tillfället och annan tid i Strömsund, Jämtland. Lååångt bort. Så det är sällan vi träffas. Konstigt nog så känns det som vi aldrig varit ifrån varandra när vi väl ses.

Tänkte dra mig ner på La Stada och kolla lite också. Känner att jag måste hitta på nåt kul i kväll med familjen. Funderar bara på vad detta skulle kunna vara.

Magnus talade på att bjuda hit vänner. Vi får se.

Jag behöver en kreativ period nu. Efter ett par månader när detta inte varit möjligt pga julshowsrep, julbestyr och annat som kommit ivägen för just det kreativa utloppet.

Jag blir en sämre människa när jag inte får vara kreativ.

Frid
//Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0