Grattis min älskade Magnus

GRATTIS min älskade fina Magnus!!!!

Det händer mycket i vårat liv just nu och tänk, trots allt elände som drabbat oss så växer bara kärleken sig störr och djupare för var dag som går.

Minns du hur några i vår omgivning försökte sabba för oss. Kommer du ihåg att dom faktiskt slog vad om vår kärlek? Galet va?

Det var visserligen få personer som höll på och jävlades... som tur är! Men vi vann den gången också. Jag är fortfarande nyfiken på vad summan var för den som tog hem vadet...

Du är mitt livs kärlek Magnus. Jag älskar dig och vår familj så innerligt att ord inte räcker till för att beskriva det.

EWB

"Vad vore jag utan dina andetag..."

GRATTIS!!!!

Din eviga

Frid
//Christine



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack älskling!

Tack för att du kommit in i mitt liv och mina barns liv. Underbart att få lära känna dig och Marcus

Vi har kämpat och lär få fortsätta kämpa för att kunna skörda.

Men jag vet att det är värt det

Älskar dig och vår familj!

2011-01-07 @ 12:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0