Lösögonfransar, lösnaglar och pannband...

Idag blev jag och kusin Anna expiderade av en utseendemässigt intressant tjej på Torp köpcentrum.
Hon hade kraftiga lösögonfransar, lösnaglar och pannband.

Hur orkar hon iordningställa allt det där på morgonen för hon var verkligen "perfekt". Inte ett skav eller skavank nånstans. Nygjord liksom...

Så jobbigt hon måste ha det på morgonkvisten...

Efter Körslaget så glömmer jag aldrig hur tidsödande och bestyrsamt det är att sätta fast lösögonfransar.
Jag försöker då föreställa mig hur tidsödande det måsta vara att lägga allt det sminket, sätta på lösögonfransar, platta håret och bestyra sig innan jobbet en lördagsmorgon...

Undra hur hon ser ut när hon ska gå ut på t.ex. krogen...?

Säkert jättefin - men herregud vilket slitsamt berstyr!

Frid
//Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0