Nu är det så här...

... att jag har inbjudit min blivande make till att vara med och skriva i bloggen lite då och då framöver. Alltid roligt att hans underbara ord får synas ibland. Jag hävdar bestämt att Magnus bör skaffa sig en egen blogg och dela med sig av sina tankar till allas vår omvärld.

I morgon fyller Magnus år förresten. Hurra i förskott!! Familjen kommer hit och firar tillsammans med oss andra här hemma. Mycket kalajs nu förresten.
Marcus fyller 18 om en vecka och jag vägrar acceptera att han är vuxen. Måste leta i lagboken och hitta någon smyg-lag som förbjuder honom att bli "stor".

Bröllopsuppdatering:
Kuvertkrisen visade sig vara större än vi trodde. Går verkligen inte att hitta kuvert med rätt mått - hur märkligt det än låter. Hmm.. Försökte mig på lite olika prototyper till ev. lösningar men insåg att det bästa blir att vika dom helt enkelt och använde de kuvert vi tänkte från början. Så får det bli.

Men jämna mellanrum dröser det en en samling barr över mig och datorn. Magnus står precis bakom mig och sågar isär vår gran för att sedan låta den återgå till kretsloppet.

Idag kommer Marcus hem!!!!!!!! Längtar så mycket efter honom. Frejisen har sovit hos underbraste uUll och lika underbara Gunnar i natt. Så hemmet har varit tonåringsfritt vilket är väldigt tråktigt och trist. TUR det ändras idag!!!

Oj.. där kom en drös barr över mig igen...  Hmm...

De  minsta kottarna är på bio och kolla Tomtemaskinen.

Nu ska jag stuva makaroner.

Fridens
//Christine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0