Min älskade finaste Marcus!!!


GRATTIS min älskade fröjd och välsignelse i livet, min finaste Marcus!!!! 18 år!! Jag kan inte ens fatta det. Nu är du ett år äldre än vad jag var när du föddes. Då var du en liten skrutt på 54 cm och vägde 4340 g. klockan 10.40 sa vi hej till varandra då vi såg varandras ögon för allra första gången.

Kära nån, du lös. Du lös med din charm redan då och med ditt knallröda hår.

Som jag älskar dig pojk!

Nu tycker du nog att jag är pinsam.. men GOSEBUS kommer du alltid vara i för mig.

Idag är det DIN dag. Dagen då du träder in i vuxenlivet och jag önskar dig av hela mitt hjärta ett rikt vuxenliv med allt vad det innebär.

Du kommer aldrig nånsin vara ensam.

När du var bäbis så skrev jag den första låten till dig.
En av verserna lyder:

"En vacker dag då blir du stark och stor.
Jag, blir lilla mamma som ännu om dig tror
att du är en liten pojk som vill somna i min famn
och höra mig viska ditt namn"

Nu är den dagen här ,mitt hjärta.

När jag skrev texten så hade jag inte den blekaste anong om vad jag snackade om. Men känslan om att det skulle kunna bli så fanns där. Den känslan stämde klockrent!

Jag är så oerhört stolt över dig och allt du är. Din godhet, din värme, ditt stora hjärta, ditt sätt att möta människor, dina gåvor och så mycket, mycket mer.

Jag älskar dig och det känns skönt i mitt mamma-hjärta att varje gång jag ställer dig frågan "Vad vet du?"
så svarar du "Att du älskar mig!"

Mitt allt, mitt hjärta, min gosebus GRATTIS på 18-års dagen och välkommen till vuxenlivet! Njut!

Puss
//Din mamma
(Ps. Lite bilder att minnas kring har du nedan!! Ds.)









Kommentarer
Postat av: Magnus

Fint du skriver älskling om din fina son.Ni båda sprider glädje runt er och finns ständigt för både familjen,vänner och många andra. Marcus kommer ta stora kliv framåt och där finns du som mamma och vägleder,stöttar honom, jag finns också bredvid såklart.Ett stort grattis till er båda denna speciella,betydelsefulla,och härliga dag!

2011-01-14 @ 13:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0