Gästspel

Nu ska jag Magnus skriva kort...sågar i granen stående i en hög av ..barr..barr..tror det finns barr här till midsommar.
Funderar en del nu överlag,mycket har hänt sista tiden på gott och ont,önskar just nu lite lugn i livet.
Roliga saker är vår bröllopsplanering,en underbar julhelg alla ihop och ett gott avslut med nyårsfirande.

Vi har en makalös familj med 6 personer och ibland vänner till oss eller barnen här. Det kräver en hel del men är alldeles underbart och positivt.

Den sista månaden har jag även blivit uppsagd från mitt jobb,helt plötsligt och utan anledning fick jag avsluta innan jag var färdig, inte många förstod men några var tysta och den tystnaden glömmer jag aldrig från före detta arbetskompisar.
Men allt stöd från min älskade familj,Christine,barnen, Christines familj,min bror, min mamma och några av mina vänner värmer och stärker oerhört. Ett stort jättetack till er alla!Kommer alltid finnas för er i alla lägen.

Julen var i år ny för oss alla,vi firade ihop på julafton sammanlagt 14 personer vilket var jätteroligt. jag har tidigare haft en rejäl julångest som så många för alla måsten men jag hoppas att det nu är borta för alltid.

På måndag börjar skolorna, Christine att jobba. Kommer kännas tomt för egen del att inte återvända men detta är min chans till att börja på ny kula..
Jag vet att jag redan på måndag kommer drabbas av rastlöshet men den skall botas med jobbsökeri,nyttja mitt nätverk och skrivande.
Imorgon är en ny liten ångestdag, min födelsedag. Blir nu "bara" 38 år vilket känns ganska ok,tror att ingen blir äldre än vad man gör sig.

Min pappa insjuknade knappt 40 år fyllda och dog tre år senare i en ålder av 43 år. Jag tänker försöka ta vara på livet så gott jag kan på mitt sätt och göra mitt bästa för att min familj, jag och mina vänner mår bra och trivs med mig. Låter kanske konstigt men saknar honom ofta! Men är säker på att han finns med och ser oss.

Ska nu återgå till att ta ut granen. Var roligt att göra ett kort inlägg på denna blogg och ska fundera över att börja blogga i en egen blogg, vill fundera och känna att jag kan skriva så alla kan läsa,gärna skapa tankar och ideer.
Jag har ju en massa att berätta och få ur mig.
Vill avsluta detta lilla gästspel med att krama och tacka er alla som finns runt mig och vår familj!
Tack för lånet av bloggen min älskade Christine (EWB) älskar dig<3
/Magnus





Kommentarer
Postat av: Bibbi

Mina Sötnosar!!!

2011-01-06 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0